Powrót

Vivus: logowanie, pożyczki i infolinia po zmianie na Vivigo

12.1.2025
Vivus: logowanie, pożyczki i infolinia po zmianie na Vivigo

Po zmianie marki Vivus na Vivigo klienci mogą mieć wiele pytań dotyczących działania nowej platformy oraz kontynuacji dotychczasowych usług. Niektórzy mogą zastanawiać się, czy Profil Klienta zostanie w pełni przeniesiony z Vivus, czy proces logowania pozostanie taki sam jak na vivus.pl. Inne pytania mogą dotyczyć oferty pożyczkowej, np. czy warunki, promocje i zasady spłaty pożyczek w Vivus uległy zmianie w Vivigo. Ważnym tematem mogą być również kwestie związane z obsługą klienta – jak teraz działa infolinia, czy zmieniły się godziny jej pracy, a także jak kontaktować się w razie problemów. Odpowiadamy na te wszystkie wątpliwości w poniższym artykule.

Vivus - historia marki Vivus w Polsce 

Nie ulega wątpliwości, że Vivus to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących szybkie pożyczki online w Polsce. Marka pojawiła się na polskim rynku w 2012 roku, wprowadzając nowoczesne podejście do udzielania krótkoterminowych pożyczek. Od początku działalności Vivus stawiał na prostotę, przejrzystość oraz szybkość obsługi, co szybko zyskało uznanie klientów. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, takim jak możliwość wnioskowania o pożyczkę przez Internet w ciągu kilku minut, Vivus stał się liderem w branży pożyczek pozabankowych. Dziś pożyczki online Vivus stały się symbolem szybkiego pożyczania. W ciągu kolejnych lat Vivus zbudował solidną pozycję na rynku, zdobywając liczne nagrody (m.in. Złoty Laur Klienta) i uznanie jako firma, która łączy nowoczesność z odpowiedzialnością wobec klientów. W ciągu 10 lat marce Vivus zaufało ponad 2 mln klientów a 8 na 10 z nich poleciłoby usługi Vivus rodzinie i znajomym.

Vivus to teraz Vivigo! Nowa nazwa, ta sama firma

Obecnie marka Vivus zmienia nazwę na Vivigo. Rebranding ma na celu odświeżenie wizerunku firmy oraz dostosowanie jej oferty do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku finansowego:

 

Vivigo to więcej niż nowa nazwa – to zapowiedź dynamicznego, przyszłościowego kierunku, w którym idziemy jako firma. Połączenie elementu ‘Viv’, znanego naszym klientom, z angielskim ‘GO’, oznaczającym ruch i dostępność, doskonale oddaje naszą misję: zapewnić dostęp do środków zawsze, wszędzie i w każdej chwili. Wystarczy smartfon, który stał się nowym portfelem – wyjaśnia Robert Szcześniewski, prezes Soonly Finance.

 

Vivigo zachowuje dotychczasowe wartości Vivusa, dzięki którym zdobył on zaufanie klientów i pozycję lidera na rynku. Prezes Soonly, Robert Szcześniewski podkreśla, że są to przede wszystkim szybkość, prostota, dostępność i niezawodność:

 

Nasza oferta to pożyczki, które można uzyskać w kilku prostych krokach, w pełni online. W dzisiejszych czasach to właśnie szybkość i niezawodność decydują o zaufaniu klientów. Vivigo to idealna nazwa, która komunikuje tę jakość”

 

Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej symbolizuje nowy etap w działalności firmy, który koncentruje się na innowacjach oraz budowaniu długoterminowych relacji z klientami. Marka Vivigo podkreśla również swoje zaangażowanie w odpowiedzialne podejście do pożyczek, kontynuując misję wspierania klientów w zarządzaniu ich finansami w sposób elastyczny i transparentny.

Vivus - logowanie od teraz na Vivigo

“Vivus logowanie” - średnio około 40 000 wyszukiwań miesięcznie tego hasła  w wyszukiwarce Google świadczy o ogromnej popularności marki Vivus oraz dużej liczbie klientów korzystających z jej usług finansowych. W związku ze zmianą Vivusa na Vivigo, klienci z pewnością mogą zastanawiać się, jak zalogować się do swojego konta, które wcześniej mieli na vivus.pl. Pragniemy wszystkich uspokoić - w kwestii logowania i korzystania z Profilu Klienta, nic się nie zmienia. Szczegóły wyjaśniamy poniżej.

● vivus.pl - logowanie do konta osobistego teraz na vivigo.pl

Po rebrandingu marki, proces logowania do konta osobistego został przeniesiony z vivus.pl na vivigo.pl. Klienci, którzy wcześniej logowali się do swojego konta na Vivus, mogą bez przeszkód zalogować się do swojego konta na Vivigo, używając tych samych danych dostępowych:

 

Login: twój adres email.

Hasło: wpisałeś je podczas rejestracji na vivus.pl. Jeśli zapomniałeś hasła do konta na vivus.pl (to samo hasło obowiązuje teraz na vivigo.pl) - możesz skorzystać z pomocy w odzyskiwaniu hasła. Więcej informacji znajdziesz tu: https://www.vivigo.pl/faq/jak-zalogowac-sie-na-profil-klienta

 

● Vivus - Profil Klienta od teraz na Vivigo

 

Po zmianie Vivus na Vivigo, Profil Klienta Vivus został automatycznie przeniesiony na vivigo.pl - to znaczy, że wszystkie informacje dotyczące historii pożyczek, salda, promocji i rabatów oraz danych osobowych znajdują się teraz na Profilu Klienta Vivigo.

 

Profil klienta na Vivigo to indywidualne konto online, które umożliwia użytkownikom wygodne zarządzanie swoimi pożyczkami i danymi osobowymi. Jest to przestrzeń, w której można w łatwy sposób sprawdzić historię swoich transakcji, mieć wgląd do harmonogramu spłat, składać wnioski o nowe pożyczki, a także aktualizować swoje dane kontaktowe. Profil klienta oferuje również dostęp do aktualnych promocji, rabatów i ofert specjalnych, dzięki czemu użytkownicy mogą w pełni korzystać z usług finansowych oferowanych przez Vivigo. Bezpieczeństwo danych i przejrzystość to priorytety platformy vivigo.pl, co oznacza, że wszystkie operacje wykonywane w Profilu Klienta są chronione, szyfrowane i dostępne tylko dla zalogowanego użytkownika.

 

Pożyczka Vivus - bez zmian w Vivigo

Pomimo rebrandingu, kluczowy produkt firmy, czyli szybka i wygodna pożyczka online, pozostaje bez zmian. Pożyczka Vivus to symbol szybkiego, prostego i bezpiecznego wsparcia finansowego w sytuacjach, gdy gotówka potrzebna jest na przysłowiowe “już”. Zmiana nazwy marki z Vivus na Vivigo nie ma wpływu na warunki i funkcjonalność pożyczek, a także nie wpływa na warunki dotychczas udzielonych pożyczek i zawartych umów pod poprzednią nazwą. Pożyczkodawca pozostaje ten sam - jest nim spółka Soonly Finance - możesz więc mieć pewność ciągłości usług.

Rozważmy kilka przypadków, nad którymi możesz się zastanawiać:

●  Jeśli wziąłeś pożyczkę jeszcze w Vivus - spłacasz ją standardowo, zgodnie z zawartą umową, zmiana nazwy Vivus na Vivigo nic nie zmienia w twoim przypadku.

●  Jeśli obawiasz się, czy pożyczki online takie jak w Vivus będą dostępne w Vivigo - nie musisz się martwić - oferta pożyczki online Vivus będzie kontynuowana w Vivigo, nic się w niej nie zmienia. Pozostaje również promocyjna oferta pierwszej pożyczki RRSO 0%.

●  Jeśli wziąłeś już pierwszą pożyczkę RRSO 0% w Vivus - nie możesz wnioskować o pierwszą pożyczkę Vivigo - tak jak zostało już wspomniane wcześniej. Zmiana dotyczy tylko nazwy, podmiot udzielający pożyczek pozostaje ten sam, jest to firma Soonly Finance.

●  Jeśli jesteś przyzwyczajony do intuicyjnego procesu wnioskowania o pożyczkę w Vivusie - nie musisz się martwić. Klienci nadal mogą liczyć na prosty proces aplikacyjny, przejrzyste warunki oraz błyskawiczną wypłatę środków na konto.

Firma zachowuje te same standardy jakości, które od lat wyróżniały Vivus na rynku, jednocześnie oferując dodatkowe korzyści wynikające z odświeżonego wizerunku i nowych rozwiązań technologicznych. Klienci mogą być pewni, że sprawdzona oferta pożyczkowa pozostaje tak samo dostępna i atrakcyjna, teraz pod nową nazwą Vivigo.

No items found.

Vivus - infolinia i kontakt telefoniczny bez zmian w Vivigo

Po rebrandingu marki Vivus na Vivigo, infolinia i kontakt z obsługą klienta pozostają kluczowym elementem wsparcia dla klientów, teraz dostępnym na nowej stronie internetowej: vivigo.pl/kontakt

Klienci mogą w dalszym ciągu korzystać z dedykowanego numeru telefonu, aby uzyskać pomoc w zakresie oferowanych usług finansowych, takich jak pożyczki czy zarządzanie zobowiązaniami.

Infolinia Vivigo, podobnie jak wcześniej infolinia Vivus, dostępna jest pod niezmienionym numerem: 660 600 700

Obsługa klienta działa w elastycznych godzinach, umożliwiając wygodny kontakt zarówno w dni robocze, jak i w weekendy. Konsultanci są gotowi udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące oferty, procesów aplikacyjnych oraz promocji. Godziny pracy infolinii Vivigo również nie uległy zmianie - konsultanci pracują w tych samych godzinach co w Vivusie:

w dni powszednie od 8:00 do 22:00,
w soboty od 8:00 do 20:00,
w niedziele handlowe od 10:00 do 18:00

Dbając o komfort i czas klientów, Vivigo informuje, w jakich godzinach infolinia jest najbardziej oblegana, a w jakich czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta jest najkrótszy.

Nowa strona vivigo.pl dodatkowo ułatwia znalezienie numeru kontaktowego oraz innych kanałów wsparcia, takich jak formularz online czy czat na żywo. Dzięki nowoczesnemu podejściu do obsługi klienta Vivigo kontynuuje tradycję dostarczania szybkiego i rzetelnego wsparcia, dostosowanego do potrzeb użytkowników.

Aplikacja Vivus zmienia nazwę na Vivigo

Aplikacja mobilna Vivus również zmienia swoją nazwę. Dotychczasowi użytkownicy aplikacji Vivus mogą być spokojni – zmiana nazwy nie wpływa na funkcjonalność ani dane zgromadzone w aplikacji. Aktualizacja aplikacji automatycznie przenosi użytkowników do nowej wersji pod nazwą Vivigo, zachowując wszystkie istniejące funkcje, takie jak składanie wniosków o pożyczki, monitorowanie harmonogramu spłat czy zarządzanie profilem klienta.

Nowa aplikacja Vivigo wprowadza także odświeżony interfejs, który jest bardziej nowoczesny i intuicyjny, dostosowany do potrzeb współczesnych użytkowników. Dzięki rebrandingowi aplikacja nie tylko zmienia nazwę, ale staje się jeszcze bardziej przyjazna i wygodna w obsłudze - teraz możesz się logować za pomocą odcisku palca lub Face ID.

Więcej informacji znajdziesz tu: https://www.vivigo.pl/mobile

Całkowita kwota pożyczki 1000 zł
Całkowita kwota do spłaty 1000 zł
Całkowity koszt pożyczki 0 zł
Oprocentowanie w skali roku 0%
Umowa na 61 dni

No items found.
CHCĘ POŻYCZKĘ